10+ Fogyókúra ideas | fogyókúra, egészséges életmód, egészség

Egészségesen étkezem, de nem fogyok, Egészségesen eszel, mégsem fogysz? Ez állhat a háttérben!

Ám, ha diétázol, látszólag keveset eszel, ráadásul rendszeresen megemeled a hátsódat és elmész edzeni, a kilók pedig ennek ellenére sem indulnak egészségesen étkezem mínuszos tartományba, akkor a kétségbeesésed jogos. Mivel alapvetően csakis a személyre szabott diétában és étrendben hiszek, azt kell mondjam, először is vizsgáld felül a táplálkozási szokásaidat.

Ha Julinak vagy Gizinek volt egy jó diétás étrendje, módszere, fogyasztó kúrája és ezt igyekszel te is sikeresen a de nem fogyok tenni, akkor javaslom, most de nem fogyok fel.

Mit csinálok rosszul? Miért nem fogyok? Pedig diétásan étkezem… Ezek azok a gondolatok, amelyek jónéhány diétázót gyötörnek, amikor a mérleg nyelve nem mutat kevesebbet.

Attól, hogy Julinak vagy Gizinek bejött, nem biztos, egészségesen étkezem nálad is működik. A te tested másképp épül fel, más igényekkel rendelkezik, mint a barátnődé. Ezért az ő módszere nem feltétlenül működik nálad is. Szintén kukázd ki azt a csodabogyót, varázsteát amit valaki ajánlott.

Attól, hogy nála bejött, nem biztos, hogy esetedben is hatékony lesz. Ezek a csodaszerek egyébként sem működnek megfelelő diétás étrend és mozgás nélkül. Ezt azonban hajlamosak vagyunk elfelejteni és csak és kizárólag egy bizonyos terméktől várjuk a megváltást.

“EGÉSZSÉGESEN ESZEM, MÉGSEM CSÖKKEN A SÚLYOM” – van ilyen??

És pont ezért, hajlamosak vagyunk kevés munkát és energiát egészségesen étkezem a mindennapi étrendünkbe…mert a csodabogyó úgyis megoldja, nem? Nos, ha a feniteket kizártad, akkor lássuk, milyen valós okai egészségesen étkezem még annak, hogy képtelen vagy lefogyni.

Azt hiszed, ha edzel, akkor többet ehetsz Bármilyen mozgásformát is végzel, az valóban jár egészségesen étkezem kalória égetéssel. Ha azonban edzés után megnyugodva hátradőlsz és jól bevacsorázol, akkor pont semmire nem mentél a mozgással.

Már de nem fogyok valójában fogyni szeretnél. Az edzés nem ok az evésre. A mozgás további lehetőség a fogyáshoz és az egészséges életmódhoz, de nem jogosít fel arra, hogy a szükségesnél többet egyél.

Gondolod csak végig, nem lehet, hogy te is túl nagyvonalú voltál magadhoz egy-egy kiadós futás vagy aerobik után? Megoldás: A megszokott kalóriabeviteled oszd el úgy, hogy edzés előtt és után tudj enni pár falatot.

Egészségesen eszel, mégsem fogysz? Ez állhat a háttérben!

Edzés előtt azért, hogy legyen egy kis tartalék az energia raktáraidban, amellyel tisztességesen végigcsinálhatod az edzést. Mozgás után pedig azért kapj be valami nasit, de nem fogyok az izmaid regenerálódhassanak. Csak a sport nem segít Ha semmit nem egészségesen étkezem az étrendeden, mindössze elkezdesz egészségesen étkezem sportolni — legyen az zsírégető vagy izomépítő edzésforma — attól még nem fogsz lefogyni.

Hogy miért? Gondolj bele, egy óra kemény edzéssel maximum kalóriát tudsz elégetni. Ezzel szemben egy egészséges nő egy egészséges férfi pedig akár kalóriát is elfogyaszt.

Sport után egy maximum két órával farkaséhes leszel, így a megszokottnál hajlamos leszel több kalóriát elfogyasztani. Ha a tudatos sport mellé nem társul átgondolt, csökkentett kalóriaszámú étrend, akkor a sport önmagában nem fog látványosan lefogyasztani.

Marton Éva Megosztó cikk következik, de remélem megbocsájtjátok, de nem fogyok néha kicsit feszegetek olyan témákat, amikről mindenkinek megvan a maga véleménye. Ezalatt az idő alatt megtapasztaltam azt, hogy attól, hogy valami egészséges, nem biztos, hogy diétás vagy fogyaszt. Mindjárt mondom is, hogy konkrétan mire gondolok. De előtte hadd meséljek el nektek egy esetet. Megkeresett egy telt hölgy, akit egyébként követek a Facebook-on, és látom mennyit edz, kardióedzőterem, spinning, csoportos órákizzadság van bőven.

Ettől persze minden percnyi mozgás kincs az egészségedre nézve. Megoldás: Ha számottevően fogyni szeretnél, akkor iktass be több zsírégető mozgásformát és csökkentsd a napi bevitt de nem fogyok mennyiségét. Nem eszel annyira egészségesen, ahogyan hiszed Attól, hogy csupa egészséges ételt eszel, még nem fogsz lefogyni. egészségesen étkezem

egészségesen étkezem, de nem fogyok

Lehet valami egészséges és finom, sőt, egészséges, finom és egyúttal hizlaló is. Hiába eszed a teljes kiőrlésű kenyeret, ha megeszel belőle egyszerre szeletet.

Diétás tévedések, avagy miért nem fogyok?

Hiába készítesz teljes kiőrlésű tésztát, ha nyakon öntöd tejszínes szósszal. Egészségesen étkezem eszel salátát a húshoz, ha nyakon öntöd kalóriadús öntettel. Ha meggyőződésed szerint csupa egészséges ételt eszel, mégsem fogysz, akkor szemléld kicsit kritikusabban a mindennapi menüsorodat. Megoldás: Porciókontroll! Az egyik kedvenc szakmai kifejezésem.

egészségesen étkezem, de nem fogyok

Ügyelj az étkezések gyakoriságára és a mennyiségre. Soha ne egyél 3 órán belül, hagyd a gyomrod rendesen kiürülni. Ügyelj az elfogyasztott mennyiségekre. Attól, hogy valami egészséges, nem lesz nulla kalóriás. Rossz az edzésterved Az egyik héten akár háromszor vagy négyszer is lemész futni vagy edzeni, majd kimarad két hét. Aztán megint megnyomsz egy hetet és imsét elengeded magad.

Leugrasz futni, de fél úton csöng a telefonod, és inkább hazasétálsz. Ha valóban fogyni szeretnél, jobb, ha teljes gőzzel a zsírégetésre vagyis a kardió edzésprogramokra koncentrálsz. Semmi baj a de nem fogyok vagy alakformáló de nem fogyok, de ezekkel várj addig, amíg nem a kilókban való fogyás, hanem már a formálódás a célod.

Szponzorált tartalom Egészségesen étkezel, mégis nehezen fogysz? Teszteld magad, mennyire ismered valójában a súlyvesztés titkait! Szerinted csak egészséges ételeket teszel az asztalra, mégsem tudsz megszabadulni a plusz kilóktól? Töltsd ki a tesztet, és tudd meg, mi lehet az oka a lassú fogyásnak!

Addig, általános rendszerességgel zsírégető mozgásprogramra van szükséged. Megoldás: Hetente legalább kettő, fogyás 17 nap a hatékonyság érdekében legalább 3 alkalommal végezz valamilyen intenzíven zsírégető sportot.

egészségesen étkezem, de nem fogyok

Fuss, egészségesen étkezem, kerékpározz, pattanj a futópadra. Nem vagy elég következetes Ez leginkább akkor történik meg, amikor a felesleged nagyobb részét már leadtad és már csak az utolsó kiló van hátra.

Igen, az utolsó 10 kiló is lehet az utolsó feleslegek egyike, ha már leadtál at. Ekkorra már leadtál egy de nem fogyok, megszabadultál rengeteg zsírtól, lecserélted a ruhatárad egy-két számmal kisebbre.

Magabiztosabb vagy és ezzel együtt menegedőbb is saját magaddal. Edzgetesz ugyan, de kisebb intenzitással, odafigyelsz az étkezésre, de már nem vagy elég alapos. Be-becsúzsnak hibák, titkos nasik. Azt hiszed, nem számít.

egészségesen étkezem, de nem fogyok

Pedig nagyon is. Ezek az apróságok totálisan megállítják a fogyásodat. Megoldás: Nem lazíthatsz a gyeplőn. Térj vissza a régi szokásokhoz. Csak a mérlegnek hiszel A mérleg egy nagyon jó kontrollpont az életedben. Legalábbis addig, amíg a felesleged nagy része el nem tűnik rólad. Abban a pillanatban azonban, hogy egészségesen étkezem komolyabban edzeni, legyen szó akár egészségesen étkezem jellegű akár súlyzós edzésről, keresned kell más opciókat is, amelyekkel figyelheted a változást.

Ha azt veszed észre, hogy a mérleg nyelve ugyan mozdulatlan, de a tested tónusosabbá válik, kellemesebben simul rá a nadrág, kényelmesebbek a ruhák, könnyebben mozogsz, ez is változás.

Diétázol, de nehezen fogysz? Teszteld a tudásod! | nlc

Sőt, ebben az eseben nem pusztán a kilóidat veszítetted el, de mérhetően a tested zsírtömege is szépen olvad és izommá alakul. Ezt azonban a mérleg kijelzőjéről nem olvashatod le. Megoldás: Készíts magadról havonta fénykéet, hogy szembetűnő legyen a változás.

Válassz ki magadnak egy szűk ruhát és legyen ez a mérce: mennyire érzed magad benne kényelmesen, komfortosan. Vagy ha a számok szerelemse vagy, akkor ne csak mérlegelj, hanem centizz is.

egészségesen étkezem, de nem fogyok

Nem is kell fogynod Csak egészségesen étkezem te még nem tudod, de a tested már igen. Van az úgy, hogy te szívesen fogynál még kilót, de a tested ezt nem engedi. Csak akkor, ha nagyon drasztikus módszerekhez folyamodsz, ebben az esetben azonban azt tapasztalhatod, hogy amint picit lazábban kezeled a mindennapjaidat, máris visszaszökkennek a leadott kilók. De nem fogyok tested pontosan tudja, mennyi zsírra, izomra van szüksége ahhoz, hogy megfelelően működjön.

  • Égloriabutor.hu | “EGÉSZSÉGESEN ESZEM, MÉGSEM CSÖKKEN A SÚLYOM” – van ilyen??
  • Legjobb fogyás a hasi zsírra
  • Fogyókúrás tea a hasi zsírra

Ha elérted a számodra optimális, egészséges tartományt, akkor a tested nehezen enged ebből. Higgy neki és bízz benne. Követhetsz el erőszakot saját magad ellen, de számíts rá, hogy akkor a szervezeted ellened fordul. Megoldás: Higgy a testednek és fogadd el magad úgy ahogy vagy.