Mennyit kell enni, hogy meginduljon a fogyás?

Ideális fogyás makrók. Peak GYM edzőtermek

Fogyni szeretnél?

anavar segít a zsírvesztésben

Kalóriák helyett a makroelemeket számold! A legújabb trend szerint azonban kalóriák helyett inkább a makrotápanyagokra kell figyelni, ezektől ugyanis fittek és egészségesek leszünk, sőt még fogyni is fogunk. A makroelemek olyan tápanyagok, amelyek segítenek a szervezetünknek abban, hogy az egészséges működéshez szükséges energiaszint adott legyen.

mitokondriális zsírégetés

Forrás: Dreamstime A három makrotápanyag a zsír, a szénhidrát és a fehérje, és hogy miből mennyit együnk, az attól függ, erősödni szeretnénk-e, fogyni vagy az izomtónusunkon szeretnénk javítani. Gyönyörű bőr, egészséges test — 6 zsír, amit iktass be az étrendedbe Sok fogyókúrázó követ el hibát, amikor kiiktatja az étrendjéből a zsírokat.

fogyni testzsír nem fogyni

Ezek kerülése helyett érdemes inkább jófajta zsírokat fogyasztani, a testnek ugyanis szüksége van rájuk. Nem is akármennyire!

Ezt a mennyiséget lehet arányosítani a bevitt összes kalóriához, valamint a testsúlyhoz is. Hogyan számold ki a BMR-érték szerint? Ez egy nem hagyományos számolási módszer, amely azonban saját tapasztalatom szerint hatékony. Ehhez adódik még az aznapi edzésed energiaszükséglete is. Nagyon precíz számolás esetén szükséges tudnod a testzsír-százalékodat, amelynek megállapítására személy szerint a tolómércés 3 pontos mérést javaslom, mert a magasság és súly arányában számolt érték közel sem veszi figyelembe az esetleges alkati sajátosságokat, így hibás eredményre vezethet és alapjaiban téríti el a diétázót a helyes makrotápanyag-arány megállapításától.

Olvasd el a Life. A három makrotápanyag aránya alapesetben: 40 százalék szénhidrát, 30 százalék zsír és 30 százalék fehérje, ám az arányok az egyéni célok függvényében változhatnak.

St John Oakland fogyás

Ehhez azzal is tisztában kell lenni, hogy a fehérje grammonként 4, a zsír grammonként 9, a szénhidrát pedig grammonként szintén 4 kalóriát jelent. Ha ki akarjuk számolni általánosságban a saját makrotápanyag-szükségletünket, akkor először is a testtömegünket kell beszorozni nel, ha hízni akarunk, és tal, ha fogyni.

karcsúsító sapka

Az így kapott szám lesz a napi kalóriaszükségletünk. Ha izmot szeretnénk magunkra szedni, akkor a zsír tegye ki a tápanyagok százalékát, a fehérje a másik százalékát, és a többi legyen szénhidrát. Hogy milyen hamar ideális fogyás makrók el ideális fogyás makrók eredményt, az attól is függ, közben mennyit mozgunk, de átlagosan nyolc hét alatt már látszik a munkánk nyoma.

Tudj meg mindent a szénhidrátról Az egyik legnagyobb ellenségünk, vagy épp jótevőnk a szénhidrát?

Kell-e kardiózni? #Zsírégetés mozgás nélkül?

Szüksége van rá a szervezetnek, vagy szorítsuk a ideális fogyás makrók Pontokba szedtük, melyek a legfontosabb tévhitek a szénhidráttal kapcsolatban. A részleteket ide kattintva olvashatod! Kapcsolódó cikkek.

cica fogyás okai