A legjobb derék-keskenyítő gyakorlat a has vákuum.

Karcsúbb az alsó has

Természetesen minél gyakrabban végzed ezt a gyakorlatot, annál gyorsabb lesz meg az eredménye.

kemény ital fogyás

Karcsúbb az alsó has elején időt vesz igénybe, hogy feszesen tudd tartani a hasizmodat, de később már sokkal kevesebb erőfeszítés kell hozzá, és rutinból megy. Ezt a belső keresztirányú hasizmok edzésére irányuló vákuumos gyakorlatot az egyik leghatékonyabb alakformálásnak tartják.

Karcsúbb alsó hátzsír, Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!

Kiinduló helyzet: Feküdj a hátadra, hagyd a karjaidat a tested mellett, a térdeidet hajlítsd be, az izmaidat lazítsd el. Igyekezz minden izmodat ellazítani.

chami extra gyors fogyókúrás vélemények

Lassan fújd ki a levegőt a tüdődből, az izmaidat nem megfeszítve. Szívj be friss levegőt, majd ismét fújd ki, de, most már úgy, hogy közben leszorítod a hasizmodat, amennyire csak tudod - eközben már ne lélegezz.

Tartsd lent megfeszítve a has alsó részét 10—15 másodpercig, közben próbáljunk meg kicsit lélegezni, de ne engedd, karcsúbb az alsó has a hasizmaid elernyedjenek.

Lélegezz egy kicsit, de a hasadat még tartsd behúzva, majd tartsd vissza a lélegzetedet is 10—15 másodpercig.

fogyás súlyokkal

Ezután ismét vegyél levegőt de a hasadat még mindig ne engedd el, maradjon lent, feszesen. Ha nagyon megerőltető lenne a gyakorlatsor, vegyél egy kis levegőt.

vallás és erkölcs fogyókúrás csoportokban

Fújd ki a levegőt, lazítsd el a hasadat, majd vegyél néhány mély lélegzetet. Ezután ismét kapcsold vákuum üzemmódba a hasizmaidat, majd nyomjuk fel, anélkül, hogy levegőt vennél közben.

istennő, hogy segítsen a fogyásban